Tuesday, May 21, 2013

sanggaaaattttt lamaaaaaa kan? ^_^ Chak!!!

salam....wow!!! lameeeee sangat2 rasenya saya tidak meng hupdate vlog indah pertiwi saya ni...pejam celik pejam celik yesss....sudah 2 TAHUNNN!!!!!! argh..ampun dan maaf saya mohonnn....walaupun tak byk yg mem-follow.....kan...so arini saya nak bgtau..bisnesss baru saya...baikla...taraaaaaa... yang pertama: MENULIS NOVEL yang tak di publish2....adoiiyaiiiii idea ni kadang2..ikut musim ..mcm musim buah derian..kalau time byk..bykk mencurah2..tapi kalau bukan musim..satu ayat pun saya rase ntah ape2.... yang kedua.....: taraaaaa..jahit manik utk ari raya riang ria...pom!!pom!! ramai lah yang nak baju wow2 gedebom..jadi kat umah byk dah dgn tempahan pelanggan.... ^_^..tapi baju saya dan en asben..satu haram tak belisss lagiiisssss..besttt kannnnsssssss:P sewaan dan tempahan veil pengantin padaa kadar yang berpatuttan..dan affordable gitussss lihat la..2 jerk gambo saya letakssss ok seterusnyaaa...sewaan dan tempahannn bekas antaran kawin yg mengikut trend pada kador yg sedar diri..ekekekkeke..(affordable la kirenye org jawa ckp..^_^) dan lagi.. lagisss..cukuplah kan..byk sgt gambo.. last kali tempahan kasut pengantin..dgn kadar rege boleh di bawa berbincang ikut budget pengantinssss byk kan xtivity indah saya yg sangat2 memerlukan ke fitnessan ekekekke.. sehingga jumpe kat entry yg lain pulerssss...bubuyyyy ^_^

No comments: