Monday, April 12, 2010

memaafkan..di maafkan..



..............nak slm..nak slm................
kadang2 aku tak phm kenape perlu ader maaf...
mungkin kiter dari dulu dah di didik untuk "maaf" tanpa phm aper itu erti kemaafan...
contohnyer masa minta maaf time raya...erm..

aku kurang phm...aku sendiri...
do i really know what is meant by 'forgiveness'...? 'forgiven'
ntah la..xcually now..im in the middle of nowhere..
seriusly i hate being this part..
and i hate this part like this...
but nak wat camno...life is life beb..

mcm aku selalu ckp kat kawan2 aku...life can b so simple if u want it to be..
but it also can be as complicated as it want it to be...
sume pilihan di tangan anda..100% lu sendiri bikin beb..ahhahahha:D

my situasi right now..
erm..being friend with this one fellow..
erm..okies jer dia ni..aku rase comfort jer kenal dia...
sbb dia gak aku buka kamus idup yg lame...
yang aku betol2 nak buang jauh dari idup aku..
tapi..ader something yg buat au rase..aku tak bole
ntah la...aku rase..dia tau sape yg aku maksudkan..

hello tuk pengetahuan sume...we are "FRIEND WITH NO BENEFIT TAU!!"
ARgh...tension...tension..
nway beb..im so overwhelm..have u as one of my friend..


k la beb..i nak ngajor ni..student dah beratur nak tanye jawapan..ampeh..kuiz pun blur..ader ruang..ader masa..ade ketentuan..kite akan jumpe...
kau dan aku..episod baru..

nway..nnti gua post gua nyer novel..erm..eksklusif tu....
tungguuuuu..ehhehehhehe

4 comments:

Aini Qamariah said...

Ayu..skang ko buat ape? :)

kalerpensil said...

ehhe..aku ngajor...nak ikut..jums..wei ko kawin 1mei eh..ni aku di jemput tak ni?

Anonymous said...

hahaha..kok sampai tulis novel..sape nak bace??cerpen sudah..

kalerpensil said...

erk..u ker org tue...??ehhehehhe..ala..novel tu mmg i ngah siapkan dah..ader rezeki bleh publish..kaye sikit..nti bleh banje u mkn roti canai mamak..i letak intro jer la..adeh..:P..
ramai lg yg sudi bace senyap2..;P~peace~