Monday, January 11, 2010

bunga chenta lestari

tengahari yg terik...ya ampun..panasnya sinaran matahari aku rase cm parabola api atas paler hotak aku... (ya allah cam ni kat pdg masyar? matahari sejengkal dari kepala..) la ni..takde dah sempatnyer aku nak kontrol2 muker lawa..abis sepet dah mater aku kecik kan(oleh kerna faktor lembayung yg sngt menyengat..terbayang aku muker cikgu fizik aku dulu..;p huh gerun!!)

aku otw g amik bf aku nak lunch...sesampainyer di situ aku tgok berpeloh2 bf aku bekerja..dlm ati, aku kagum tgk dia..(ntah aper yg mengagumkan aku, aku pun tak pasti..yg pasti bf aku makin boyak..kulit makin arang manis...) makin syg lak aku kat dia..(Cess incase dia terbace..kene bg ayat amik ati sikit..ehheheh)i lap u pa..ewah!;p

mase mkn kat kedai mkn kat tjg lumpur, time aku ngah mkn paru(organ lembu yg aku panggil paru2)aku dgr sore org nyanyi sayup2..aku toleh..ler bf aku nyanyi..walaupun tak senyaring penyanyi tu..tapi gemersik sore dia..chait..sugguh menyenakkan ulu ati aku menyebabkan penkress aku menjentik2 nak tawe terbahak2..tpi utk menjage usus perut, urat saraf bf aku..aku senyum sambil berkate

''u nyanyi ker pa''(sopan santun sekali bunyi nya...;)) sambil tersenyum habis manis...

dia lak malu..senyum 2 kucing..chait!!!

oh bunga....
dimana kini kau berada..
jgn tinggalkan aku sendiri...
dalam kesorangan.....

lagu bunga cinta lestari..erm sedap gak lagu ni...(muler2 aku dgr aku ingt iwan dangdut dah tukar genre lagu..) biler sampai part chorus lagu tu..huiiiiiiiiii!!! tinggi giler... tgh kusyuk2 aku menelaah lagu tu..tibe2 bf aku bersore..kalu boleh i nak request black nyanyi lagu ni...
aku mnganguk ..ternyata..mmg bf aku begitu in dgn lagu tu...


aku terus teringat interbieu artis b4 AJL lgsung mlm tadi..

pengacara; dgr citer black besar kepala tak byk abis kan masa berlatih utk AJL..

sian lak aku tgk black tu..teragak2 dia menjawab..tersenyum suntil..huhuhu

bf aku kater..kalu dia la dia jdi black.. dia jawab.. cube tgk sikit kepaler sayer ni mmbesar ker...??

dan ternyata black mmg khelass biler dia mng satu kategori...sore vokal mantap(Ramai la yg tersentap akibat sound2 black)..tak silap aku..
hah...HAMIK KO!! bior pun black main bola time penyanyi2 lain pecah pembuluh darah tarik sore ..sbb nak maintain nyanyi..tamo terkeluar sore sempit..ternyata..dia ader gak practis secara misteri...aku pun kureng pasti ler guane dia praktis..yg pasti..kalu penataan chya tak baik time AJL..SURE kompem black nak nyanyi time duduk or mase mkn popcorn..org tak pasan nyer..aku gerenti...(sbb warna kulit black sgt sempadan dgn name beliau..n juga sgt in dgn suasana malap..make terselah lah gigi beliau yg digosok ari2 mengunakan colgate..tinggi florida n mint..nafas tidak berbau lagi...) black..black..ehhehhe..nway congrats!!

No comments: