Monday, January 11, 2010

Kak Pah Nyanyi lagu 'isabella'

smlm aku balik time2 ngah jem gegiler....dah la nak melintas jln mcm nak melintas siraturmustaqim...giler berpeloh berwap ketiak aku..(siap tersejat..ko boleh byang betaper bohsan nak melintas jln dpn opis ni...) tu satu hal..pastu nak kuar kete pun masya ampun....satu keje...dlm keadaan pemejalwapan aku dlm kete tu..aku dgor ler era...tajuk''aper yg korang nampak tapi org lain tak nampak dlm AJL'' ADER la satu caller tu call...

demikian beliau berkata..

naper wick amy search cam rambut sharifah aini??

secara waras n berkaliber nyer aku tergelak skan..cess..aku boleh bayang betapa seram nyer keaadaan kak pah head banging....adui..mau bergegar...huhuhuhu...

cube korang imagine(gune rem 2G..) kak pah nyanyi lagu isabella versi irama padang pasir..mau amy search terus tumbuh rambut subur..

nway aku bukan la boikot sesaper..aku suke jer kak pah...suare dia evergreen beb..amy..yg tu aku adore giler... aku penah la try karaoke nyanyi lagu isabella..fantasia bulan madu..pegh!!! cam nak terkeluar anak tekak...urat leher aku cam nak potoz(peluh jntan,pondan,segala mahluk kuar)..giler ketang!!tinggi siot...(ker sebenarnya aku hanya layak nyanyi lag yg stock berckp dlm melody cam lagu juliana banos..huhuhuhu) mungkin vibreto sore aku layak lagu lain kot...;p
gua sallute lu la bro...

2 comments:

~udalolli~ said...

hahah! nt kite karok, ko nyanyi lagu aspalela. kene dgn sore ko yg serak2 garau tu ;p

kalerpensil said...

garaunyerr sore aku..ahahhahahha..wah..wah..wah...
karaoke..karaoke..karaoke...
yabedabedu..