Sunday, January 10, 2010

SERAM y serem

SERAM yang serem..

pagi tadi aku bgn..huargh!!saat2 aku ngah best2 layan time mengeliat(korang dpt byg tak nikmat dia...cam dpt mkn cendol time panass2 terik) keceper!!! aku dgr bunyi pnggan kat dapur jatuh..aku tercengang terkejut tapir aku...maunyer tak terkejut saper jer yg ader kat umah...(aku rase aku sorang jer)aku tak keluar pun dari bilik..puas aku thn kencing..nak bengkok kan lutut pun aku rase seriau..dlm senok2 aku thn nak kencing tu..aku terpus-pus (kent*t) diam2(dlm selimut) pehhh!! aku terus bgun dari katil skang aku baru tau..keadaan yg seram tu dah jadi suam2 kuku biler dibandingkan dgn bau pus-pus aku time pagi..(aku rase aku patot letak title atas ni bau yg serem) mesti ada dlm kalangan korang yg pernah mengalami situasi seram....cam kawan aku dia nampak awek jenglot tgh kemban kat tepi sgai pekan, kuntil anak ngah bg anak dia minum dutchlady ker...so aku terus dpt idea ni nak mengarut...SERAM BILA....,TAPI LAGI SEREM BILA...1. MMG SERAM BILA...aku terpaksa balik kelas mlm lalu ikut lorong yang sunyi dan sepi...TP LAGI SEREM bile aku dpt tau laki (wanabe..jeng.jeng..jeng..) selalu tersalah anto mesej kat bapok tepi lorong yg sunyi tu....

2. MMG SERAM BILA..perangai bf korang tiba-tiba berubah dan meracau tak tentu hala (meracau cam terpanggil name org lain ker..pmpuan lak tu..binaw*) TP LG SEREM bile..pakwe korang buat2 ilang ingatan time ajak balik umah bincang hal kawin dgn mak ayah...

3. MMG SERAM BILA..terserempak dgn lembaga putih masa nak mandi dlm umah sendri..TP LG SEREM bile..lembaga putih tu sebenarnyer laki korang yg dah boroi (dulu badan kental mcm fahrin)pakai baju pagoda sampaikan korang pun dah tak perasan yg tu hantu ker suami korang..(Aiyak!!)

4. MMG SERAM BILA...terdengar suare org ngah menyanyi mendayu2 mlm2 buta..TP LG SEREM bile suare tu suare ayah korang azan kat tepi telinga korang(sbb kejut bgn sembahyan subuh...bukannyer doa korang mati cepat..bakar iblis setan yg bua korang tak nak bgn sembahyang subuh katernyer...)

6 comments:

~udalolli~ said...

hahah yg no4 tu serem giles. sebaek aku xpenah mengalami detik2 serem spt itu. tp aku lagi seram bile dinding bilik kene goyang n begegor cam nk runtuh pagi2 buta. aku igt antu ke org amuk ke ape..upenye mak aku ketok dinding bilik [tahap nk roboh klau da ketuk] sbb soh bangun semayang subuh. serem kn?

kalerpensil said...

aku mak aku jirus air dowh..giler pemerintahan kuku besi..rejim tu ko tau..cess..;p

~udalolli~ said...

mak aku ketuk dinding sbb ktrg da kunci pintu bilik. klo x, da kene jirus aer peti da

Anonymous said...

ayu yg menggong..aku rase aku pernah bau tuhh..bau seram tuh...hahaha

Anonymous said...

naik bulu roma gua..

kalerpensil said...

ahahhaahhahahhahah.....lu test sendiri la..beb..bukan takut berdiri bulu roma mau bulu roma tuko warna...ahahhahah:D